Her følger referaterne fra en masse generalforsamlinger gennem tiderne med nyeste først:
 
 
 
Referat fra ekstraordinær generalforsamling onsdag den 31. oktober kl. 19.30 i Oasen, Møllevej 11, 4140 Borup 
ved Borup Idrætsforenings Svømmeklub (BIFSK)
 

Dagsorden d. 31.10.2018:

1. Valg af dirigent, referent og stemmetællere

2. Redegørelse for problemerne i bestyrelsen. Spørgsmål.

3. Afstemning af formandsposten.

4. Tak for i aften

Efter en af næstformanden kort præsentation af årsagen bag indkaldelsen, fortsatte forsamlingen direkte til punkt 1.
ad 1.
Næstformanden forestod valget af dirigent, referent og 2 stemmetællere. Følgende blev valgt uden yderligere opstillede kandidater: Louise Paulsen (mor til Arjun) blev valgt som dirigent. Thomas Kam og Peter Hoff-Jensen blev valgt som stemmetællere. Michael Siltan blev valgt som referent. Herefter overtog dirigenten ordet og indledte med at konstatere, at mødet var rettidigt indkaldt. Dirigenten udredte herefter ved forespørgsel ud i forsamlingen, hvem blandt de fremmødte, der var stemmeberettigede. Antallet blev noteret af sekretæren. Det blev besluttet uden indvendinger på forsamlingen, jf. klubbens tidligere praksis, at instruktører og hjælpeinstruktører og forældre har stemmeret, men kun 1 pr. fremmødt repræsentant for eget 1 barn under 16 år, eller hvis den fremmødte selv var 16 år. I så fald tildeltes man 1 stemme, uanset hvor mange børn, man måtte have. FU-repræsentanten Børge fik lejlighed til at udtale sig om tolkningen, og henstillede til, at bestyrelsen fremadrettet fik vedtaget afdelingsvedtægter, der regulerede spørgsmålet uden at være i konflikt med idrætsforeningens hovedvedtægter.
ad 2.
Jesper Breddam redegjorde for det fornuftige i, at bestyrelsen lagde ud med at redegøre for problemerne i bestyrelsen, i stedet for, at han skulle indlede med sin redegørelse. Dirigenten spurgte bestyrelsen om den var villig til at lave denne ændring i programmet, og den indvilligede. Anette Sauer, kasserer, lagde derfor ud med at fremlægge problemstillingen for generalforsamlingen. Der blev af dirigenten afsat tid til at generalforsamlingen, herunder bestyrelsen, kunne stille uddybende spørgsmål. Dirigenten tillod efter forslag fra et medlem, at bestyrelsens medlemmer redegjorde for deres stillingtagen til, hvorvidt de ønskede at fortsætte i bestyrelsen eller ej, afhængig af udfaldet af afstemningen jf. pkt. 3. Majbritt ønskede ikke at fortsætte uanset hvad. Anette var i tvivl, og kunne ikke tage stilling til spørgsmålet. Michael tilbød at blive uanset hvad. Marlene ønskede ikke at blive i klubben, hverken som bestyrelsesmedlem eller instruktør og med virkning pr. fredag den 2. november, såfremt Jesper blev valgt som formand. Jesper ville ikke være en del af svømmeklubben, såfremt han ikke blev valgt som formand. Herefter redegjorde Jesper for sin side af problemstillingen. Herefter afsatte dirigenten tid til, at generalforsamlingen kunne stille spørgsmål. Efter en kort pause fortsatte programmet til pkt. 3
ad 3.
Kandidater: Kandidaterne blev af dirigenten anmodet om at give sig til kende. Der var én kandidat ud over Jesper: Kandidat 1: Jesper Breddam Kandidat 2: Marianne Sørensen Marianne Sørensen præsenterede sig selv. Hun er aktiv i idrætsforeningslivet i Ringsted, og har en del erfaring derfra. Hun håbede på at få noget overleveret fra Jesper, såfremt hun blev valgt. Afstemningen blev gennemført i overensstemmelse med dagsordenen og opgjort som følger: 1. Jesper Breddam: 15 stemmer 2. Marianne Sørensen: 11 stemmer Blanke: 2 stemmer: Én af de ovenstående stemmer var afgivet skriftligt (dvs. uden personligt fremmøde i valgøjeblikket), men vurderedes af dirigenten til at være uden betydning for resultatet, idet stemmen ikke ville have kunnet ændre på udfaldet. I alt: 28 stemmer blev afgivet, hvilket stemte overens med den forudgående kontrol af antal fremmødte stemmeberettigede. Jesper Breddam blev valgt som ny formand med øjeblikkelig virkning. De fremmødte kom med afsluttende betragtninger om, hvorledes bestyrelsen i fremtiden kunne udføre bestyrelsesarbejdet uden konflikter; med en højere grad af gennemsigtighed og dialog, samt inddragelse af medlemmerne.
ad 4.
Mødet blev afsluttet i god ro og orden.
 
 -------------------------------------------
 
 
Referat generalforsamling 18. marts 2018

  1. Valg af dirigent, referent og stemmetællere

    1. Dirigent: Majbrit, referent: Michael, stemmetællere: Anette og Marlene

    2. Dirigenten meddelte, at generalforsamlingen var lovligt indkaldt.

2. Bestyrelsens beretning (mundtlig)

  1. Jesper Breddam redegjorde for året der gik:

    1. Bestyrelsen har brugt den del tid på at håndtere utilfredse medlemmer.

    2. Der blev startet 3 tunfiskehold

    3. Babyhold har kørt godt med Stine og Maja. Initiativet med at starte nyt hold op i januar vurderes til at være en succes.

    4. Vedr. Rokkeholdene: Der var udfordringer med forventningerne til godtgørelse, og bestyrelsen anerkender, at kommunikationen omkring præmisserne kunne have været bedre, så der ikke i december var opstået problemer. Bestyrelsen har brugt en del tid på at kommunikere med en del medlemmer, som var utilfredse med forandringerne.

    5. Der har i denne sæson været hjælpeinstruktører på. Det har fungeret godt. Denise valgte med kort varsel at stoppe om mandagen, men Marlene har assisteret som livredder/instruktør sammen med Kevin.

    6. Foreningen har en ansøgning om at få svømmetider i flere svømmehaller i behandling ved Kultur- og Idrætsudvalget i Køge kommune. Det har vist sig at være lidt vanskeligt at finde tider, især fordi der i Herfølge svømmehal er 10 stævner i weekends på en sæson.

3. Aflæggelse af årsregnskab (Anette)

Der findes i foreningen 2 konti. Den ene er med indlånsrente. Anette redegjorde nærmere for posterne. Der er ikke afholdt sommerfest, julefrokost eller andet, hvorfor der var et overskud på budgettet.

Regnskabet blev godkendt.

4. Budget 2019 (Anette)

Foreningens budget går nogenlunde op. Sidste års budget var første gang, der var et lille underskud. Dette skyldtes til del et større end normalt antal instruktører.

Jesper havde et forslag til budgettet til beslutning på generalforsamlingen: Om foreningen til Borgerforeningen skal give et tilsagn til et tilskud på 10.000 kr. til en tømmerflåde på Kimmerslev sø. Pt. er der indkommet ca. 6000 kr. til projektet.

Efter en dialog om emnet blev det besluttet, at bestyrelsen undersøger nærmere om mulighederne og begrænsningerne for at tildele 10.000 kr. til Borgerforeningen. Dette ved en revisor. På baggrund af svaret fra revisor vil bestyrelsen undersøge, hvad der skal gøres for at initiativet kan eller ikke kan viderebearbejdes.

5. Indkomne forslag (ingen)

6. Valg til bestyrelsen og bestyrelsessuppleanter.

Maria Hedegaard ønskede at stille op til bestyrelsen.

Marlene Hanfgarn ønskede at stille op til bestyrelsen.

Majbrit havde ombestemt sig, og ønskede alligevel at stille op.

Bestyrelsen vedtog at opnormere bestyrelsen til 5 medlemmer.

Til bestyrelsen blev valgt:

Majbrit Jensen

Marlene Hanfgarn

Konstitueringen blev ved efterfølgende bestyrelsesmøde:

Formand Jesper Breddam
Næstformand Michael Siltan
Kasserer Anette Munch Sauer
Bestyrelsesmedlemmer Majbrit Jensen og Marlene Hanfgarn Kristiansen 

7. Evt. valg af udvalg, repræsentanter m.v.

Intet at behandle

8. Evt.

Punkt vedr. proces for betaling af regninger udskydes til første bestyrelsesmøde.

Vedr. instruktørdækning: Majbrit oplyste, at hun kan sidde som livredder om tirsdagen, fx hvis Astrid kan tage undervisningen. Endvidere kan hun som afløser godt tage holdene.

 
 ----------------------------------------
 
Generalforsamling i BIF svømmeafdeling 26/3 - 2017 kl:12:44

Referat:

Til stede: Anette, Jesper og Julia

Jesper er dirigent og referent er Julia, stemmetæller Julia og Anette.

Generalforsamlingen er lovligt indkaldt med annonce i lokalaviser 3 uger før samt mail til alle 214 medlemmer to uger før.

Punkt 2 Formandens beretning

Ang. instruktører har været en kæmpe udfordring at skaffe instruktører, men al undervisning har alligevel kørt. Kun tre aflysninger på torsdagsholdene har været i overkanten. Det kører ellers fint. Instruktørmanglen gør, at vi kører lidt på pumperne, og der mangler folk til udviklingsopgaverne.

Koordinering af undervisning, vi vil gerne mere. Udfordringer med ordensregler, nogle sejler lidt. Regler om hvor mange børn må gå i vandet, at børnene går for tidligt i vandet.

Svømmesalen er skiftet fra at høre under Social- og Sundhedsforvaltningen til at blive drevet af Køge Svømmeland, hvilket betyder strengere regler, meget mere kontrol og styr på tingene. Vi har delt adgangskort ud til alle instruktører og samtlige medlemmer, og det kører efter omstændighederne fint.

Driftmedarbejdere holder meget øje med vores drift og har et horn i siden på os ang. Regler, oprydning og drift.

Køge har en underleverandør ETK teknik. De har ved nogle lejligheder påpeget, at vi ikke overholder reglerne og roder. Ved en lejlighed blev vi beskyldt for at ødelægge en låge med vilje. Det er nu ro på sagen, men vi arbejder på at få et bedre forståelse for hinanden. Reglerne bliver overholdt og vi holder fast i det. Vi oplever at alle instruktører overholder reglerne.

Jesper har som rep. for BIF Svømning deltaget i byudviklingsmøde. Der er lavet anlægsbudget 2020 til en ny svømmehal, men det er selvfølgelig stadig meget usikkert om der overhovedet menes i Borup, og meget langt fra at være besluttet endnu. Samtidig arbejdes med store planer for udbygning/udvikling af faciliteterne i og omkring hallen i BIF’s ”Hus og Plads”-udvalg. Hvis planer for evt. svømmehal skal udvikles, vil det meget vel kunne blive i dette forum.

Der skal laves en samlet pakke med idrætstilbud og det deltager vi meget gerne i. Vi taler for en svømmehal det vil løfte idrætslivet i Borup.

Borup har en stor tilvækst hvilket giver mulighed for udvikling i idrætslivet. Hvis der skal bygges en svømmehal i Borup er det et stort udviklingspotentiale for BIF Svømmeafdeling.

Aqua Convention er der tre af vores instruktører der har deltaget. Kursus i Roskilde var der to af vores instruktører. Vi har indledt et samarbejde med Dansk Svømmeunion. Vi er nu medlemmer af DGI, Dansk svømmeunion som har indledt et samarbejde. DGi har overtaget Babysvømning og Aquafitness. Dansksvømmeunion har tilbudt kurser i outdoor svømning og tilbyder mange spændende kurser og er billige. Åbenvand svømning og i svømme teknik. Det ville være spændende at lave noget i Kimmerslev Sø. Klubben har deltaget i svømmeeventet Christiansborg Rundt, og vi som klub vil gerne deltage med et stafethold.

Vi har forsøgt os i et stævne, som vores børn har deltaget i, og der er et stævne igen den 2. april. 2017 det er i DGI regi.

Vi vil gerne kunne forsætte vores børn i Køgesvømmehal/eller evt. en ny svømmehal i Borup der går på Delfinhold og i stedet for at de går her på vores tunhold 7-14 år, det skal blive et niveau efter vores hold. Hvis der kommer en svømmehal her i Borup vil det være godt med den erfaring. Det er noget vi går efter i efteråret 2018. Tak til alle instruktør der arbejder her frivilligt og som ikke er her i dag. Tak til Tanja efter 8 år som aktiv her i klubben, hun har betydet meget for denne klub.

Tak til Rikke som stopper, efter 2½ år i svømmeklubben.

Punkt: 3

Anette fremlagde et flot resultat, næsten i balagne med et lille underskud på 4500,- som skyldes flere kurser og omkostningsgodtgørelser. Regnskabet er godkendt.

Punkt 4. Vi pålægger at få lidt ekstra omkostninger næste år, da vi gerne vil forsøge at honorere ”føl”, for at få flere instruktører. Pt. har både Marlene og Vivi deres store børn under oplæring, og Julia har også en datter, som kan være interesseret.

Vi vedtog et uændret kontingent på 700kr pr. hold.

Punkt 5 ingen indkomne forslag

Punkt 6. Tanja stopper og Anette vil gerne forsætte. Der er fredsvalg. Michael Siltan blev valgt i stedet for Tanja, og Anette blev genvalgt.

Punkt 7: Der var ikke mødt nok til at lave flere udvalg og repræsentanter. Vi inviterer Ann-Christine til et møde om outdoorsvømmning.

Punkt 8. Eventuelt:

Anette forslår at vi holder et møde med Køge Svømmeland og vores instruktører. Forslag om at instruktørenes børn kunne komme som ”føl” og blive lært op som instruktører og få en lille betaling for arbejdet.

Forslag om at kontakte Sanne Skov for at lave et weekend arrangement evt. 20. august for instruktør og børn. Forslag om et møde afslutnings og planlægning af nyt sæson evt. søndag den 21. maj kl 12:30

Referent: Julia


 
 
Referat af generalforsamling i svømmeklubben 10. marts 2013 kl. 12.30 i Aktivitetshuset
Dirigent og referant blev valgt.

Formandens beretning:
Gravidsvømning en succes. Holdene er godt fyldt op og svømmerne er meget glade. Det er en udfordring for Stine, der føler, at hun bruger for meget tid på det. Vi er meget glade for at have hende og de gravide med i svømmeklubben og vil strække os langt for at det kan fortsætte på en god måde for alle.
Stor udfordring med instruktører. Til sommer stopper Vivi og Sanne. I løbet af 2012 stoppede Katrin, Bettina og Tanja som instruktører. Desuden har to andre instruktører givet udtryk for, at instruktørarbejdet har fyldt meget, og det har været svært at finde tid og overskud. Der henstilles KRAFTIGT til, at bestyrelsen og instruktørerne leder INTENST efter kandidater til instruktørposterne fra nu af. Vi må erkende, at instruktører ikke dumper ned fra træerne og må gå ud fra, at nye instruktører som så ofte før må rekrutteres blandt forældrene til vores svømmere, for at svømmeklubben kan blive ved med at fungere.
Vi er MEGET glade for, at vi inden for det sidste halve år netop har kunnet skrive to forældre på vores instruktørliste: Dennis og Mogens er kommet rigtig godt ind i klubben, og deres arbejde med svømmerne om søndagen og om mandagen ser meget lovende ud.
Kontingentnedsættelse ok. Vi satte kontingentet ned fra 800 til 700. Desuden har vi gjort nogle af holdene mindre, og vi har tilbudt ekstra svømning på udvalgte lørdage uden ekstra betaling. Som det fremgår af næste punkt, har økonomien det alligevel mere end fint.
 
Regnskab
Overskud 2012 ca 61.000
Indtægter ca. 169.000
Udgifter ca. 108.000
Heraf ca 54.000 til omkostningsgodtgørelse. Møder plus diverse ca. 25.000 - heraf julefrokost 4600, sommerfest 2500, gaver 6000, rep svømmevogn 5500. Mere fik referanten ikke fat i...
Vi er enige om at give afkald på kursusgodtgørelsen fra Køge Kommune således at BIF modtager godgørelse også fra vores kurser men fordeler det til andre afdelinger.
 
Valg af bestyrelse:
Bestyrelsen skæres af flere grunde fra 5 medlemmer til 3 medlemmer. Det ikke er hensigsmæssigt med instruktører, der udfører dobbeltarbejde, og hvis en instruktørpost med 1½-2 timers ugentlig undervisning plus forberedelse mv. udløser samme godtgørelse, kan vi også forvente, at et bestyrelsesmedlem arbejder en del hver uge. Det er vigtigt, at bestyrelsen aflaster instruktørerne mest muligt. Der er mange opgaver som bestyrelse - her nævnes hurtigt noget af det, vi kom på: Arrangering af afslutninger, holdbeskrivelser, undervisningsmappe, arrangement med KSK med afsluttende svømmere, hjemmeside og medlemsregistrering, nyhedsbreve, avisartikler, kontakt med Aktivitetshuset, kommunen, hovedforeningen m.fl., sæsonoverflytning, kontakt med medlemmer, økonomi, kursusplanlægning og sikkert mange andre ting.
Jesper James fortsætter som formand (ikke på valg)
Til de øvrige to bestyrelsesposter stillede Anette Munch Sauer og Tanja Kragesteen op. De blev valgt, og bestyrelsen konstituerer sig på et kommende møde. Umiddelbart ser det ud til at blive:
Formand Jesper James Jensen
Næstformand Tanja Kragesteen
Kasserer Anette Munch Sauer.
Eventuelt
Sanne foreslog at leje en hel svømmehal til et kæmpe gratis arrangement for alle vores svømmere. Alle var positive, og den nye bestyrelse går videre med planen.
Tak for et godt møde.
Referent: Jesper Breddam
 
 

 
Referat af generalforsamling18/3-2012

 

Tanja Kragesteen blev valgt som dirigent. Jesper Breddam referent.

Formand Jesper James Jensen berettede: Vi er startet med hold til gravide, og det tegner til at blive en succes. Katrin stopper som instruktør efter denne sæson, men Malene vender tilbage. Der er en nyinstruktør på vej. Disse udskiftninger kommer nok til at ændre lidt på instruktørbesætningen på enkelte dage.

Kasserer Anette Munch Sauer fremlagde revideret regnskab med pænt overskud og budget for det kommende år. Der var debat om evt. nedsættelse af kontingent. Alle var enige om at udskyde kontingentfastsættelsen til et senere bestyrelsesmøde den 26/4-12, hvor kasserer og formand vil have regnet på et nyt forslag til budget med lidt lavere kontingent. (nb. dette møde resulterede i en beslutning om at nedsætte kontingentet til 700 kr. for den kommende sæson)

Der var ingen indkomne forslag.

Jesper James Jensen, Martin Hedegaard og Tanja Kragesteen blev genvalgt til bestyrelsen uden modkandidater.

Under udvalg og eventuelt blev en del emner berørt: Vi var enige om at holde fast i, at børnene svømmer sidste sæson det år, de går i børnehaveklasse. Sanne Lytje Kjær forsøger at aftale et brobygningsarrangement med Køge Svømmeklub for de svømmere, der bliver for gamle til vores klub. Tanja og Martin arbejder videre med at arrangere en sommerafslutning i Multihallen. Jesper B arbejder på at arrangere kursus i Borup til august. Svømmeklubben har fået sin egen side på Facebook. JJJ skriver til alle forældre om dette. På instruktør-/bestyrelsesmødet 26/4 planlægges bla. overflytning, diplomer, budget/kontingent, mærkesvømning mv. Vi tilstræber at deltage i kulturnatten igen i år. Husk at aktivere nogle menige svømmeforældre til dette arrangement – f.eks. i forbindelse med afslutningen i hallen.

Referent: Jesper Breddam

 

-
 
Referat fra:
Generalforsamlingen i BIF-svømmeklub torsdag d. 26 marts 2009.

Ordstyrer. Bo.
1.       Regnskab.
Morten og Flemming (revisorer) har set på regnskab, og fundet det fint på nær et par bemærkninger: - et bilag manglede – men det viser sig at være en bon der er fremvist, men hvor beløbet er forsvundet, da bonen har ligget 1 år. – set af revisorer efterfølgende og godkendt. – Desuden påpegede revisorer nye regler for Cpr.nr på dem der får vederlag samt altid på bilag. Beløb over 5000 kr. skal altid att. Af formanden. Reglen var først blevet os bekendt efter regnskabet var afleveret. Fremover følges ovenstående nye regel.
Ellers var konklusionen at svømmeklubben har en sund økonomi!
 
Anette har omtalt det nye indbetalingssystem for revisorer, - det vil være fint at indføre.
 
Anette har stillet forslag til om vi kunne have råd til at købe en computer til klubben, hvorpå der kunne skrives referater, lægges dokumenter etc . og det må vi gerne!
 
Ellers er vi igen i år fejlagtigt blevet opkrævet for lokaleleje (99.000 kr.) – opkrævningen er trukket tilbage igen, og opkræves ikke fremover.
2.       Valg til bestyrelsen:
Bo stopper som formand og Mette Schrøder som planlægger.
Ny bestyrelse: Jesper James, Anette Sauer,Helle Jensen, Mette Mortensen og Jesper Breddam.
Bestyrelsesposter fastlægges på næstkommende bestyrelsesmøde
3.       Instruktører:
Torben Jensen stopper som instruktør med udgangen af denne forårssæson. Vi takker Torben for alle årene han har været instruktør i svømmeklubben.
Vi håber og regner med at Vivi Heilmann fortsætter som instruktør? Ellers fortsætter Marlene Kristiansen og Jesper Breddam.
Til mødet var vi så heldige at 2 nye instruktører meldte sig ”på banen” – dette er Majbrit Jensen og Maria Hedegaard. Vi siger tusind tak til Jer og glæder os til det fremtidige samarbejde. Nye instruktører tilbydes naturligvis kursus.
4.       Nye regler – og konsekvenser heraf:
Anlægget der renser vandet i aktivitetshuset er forældet og politikerne vil ikke ofre penge på forbedringer. Der for har vi fået brev fra Køge kommune hvor det foreskrives, at der max må være 12 personer af gangen i vandet. (inkl. Instruktør)
Fremover vi l vi med de nye instruktøres hjælp lave 6 babyhold søndag for at få plads til så mange babyer/mindre børn som muligt. På hvert hold kan nemlig kun tilmeldes 5 babyer – med forældre.
De store børn skal fremover iføres vest og alene i vandet.
 
Derudover  skærpes regler for ophold i vandet.
Der må ikke være børn i ”renden” som venter på at komme til at svømme på næste hold.
Smykker og make-up skal af! – og instruktører har ret til at påtale overskridelse!
Håret skal skylles! – og instruktøren har ret til at påtale hvis hår ikke er skyllet godt nok!
Børnene forventes at møde veloplagte, så de kan modtage instruktion, - ellers må børnene gå op!
Der må ikke nydes mad i omklædningsrummet, - men gerne på gang eller v. automat i aktivitetshuset. Instruktører synes det er mindre rart at skulle rydde gammel mad og krummer op i omklædningsrummet, inden de går hjem.
5.       Evt.
-          Indkøb af veste. Sanne køber 5 stk gule veste á 325,-kr/stk. Der købes desuden ”fisko-meter” og dykkerbriller.
-          T-shirts til instruktører: Helle J. – følger op – og får T-shirts bestilt.
-          Bur med veste mangler et hjul og skal ryddes op – det må vi tale om hvem der ordner til næste møde.
-          Kurser: Jesper undersøger kursustidspunkt og priser for baby O-1.
-          1-hjælps kursus. DGI Roskilde afd er billigst (16-17 apr. Afholdes kursus kl.9-15 i Kirke Hyllinge – 1 weekend koster 539,-kr/pers. ) ellers kan vi bestille et lille 1-hjælps kursus med hjertemassage og lungeredning til 500-kr + materiale (min 8 pers. Deltagelse). Vi får tlf.nr. udlev. Og taler om det til næste møde.
-          Vi skal have set på velkomstbrochuren og revidere den. Der skal bl.a. stå at instruktørerne tilstræber at møde ca. 17 gange pr. ½ år, men ved sygdom/rejse ell. Hvor instruktørerne er forhindret har de ret til at aflyse – uden erstatningsdato.
-          Nyt betalingssystem vedtages – og Jesper James vil tage kontakt til personen, der vil vise os systemet. Vi håber han kan komme 19.30 d. 16 april. Systemet gør det muligt for forældre selv at tilmelde deres børn på hold og indmeldelse er først gyldig når der er betalt. Forældre kan også skrive deres børn på venteliste til hold.  Vi aftaler at instruktører sætter sig og vedtager hvor meget børn skal kunne svømme på de fremtidige hold. Desuden vedtages det at instruktører inden sæsonens slutning udleverer anbefalinger til hvert barn – omhandlende hvilket hold instruktøren synes barnet passer til i den kommende sæson. Der skal laves fortrykte sedler med barnets navn og rubrikker som : ikke øvet, let øvet og øvet, - instruktøren sætter kryds der hvor barnet passer til. Derved kan vi have et håb om at forældrene melder deres barn til det rette hold den følgende sæson.
-          Husk fælles hjemmeside  mail.bifsk.dk – det er smart at alt lægges der, så oplysninger ikke skal overførers fra bestyrelse til bestyrelse.  Ring til Jesper James hvis du ikke kan logge dig på.
-          Fremtidige møde: - vi skal diskutere vederlag til bestyrelsen. – skal det fortsætte?
6.       Næste møde: 16 april kl. 19.00 med instruktører. (instruktører planlægger her kommende sæson).